21 September !

Idag har det absout inte varit nån rolig dag.
Jag vaknade med huvudvärk,nackvärk,ryggvärk och ont i sidan av benet hahaha.
Låter som jag är 80 år och det trodde jag också när jag vaknade.
Fatta inte vad som har hänt i natt när jag sov. Matte kanske pucklade på mig haha.
Men det är bättre nu.
Så jag har försökt städa lite smått här hemma,varit och handlat och måste snart gå ner i tvättstugan och boka tid. Usch.

ja valet vart inte precis som jag hade tänkt mig. Får stå ut med alliansen i 4 år till,tyvärr och vad hände mer, jo SD kom in i riksdagen. hur kunde det hända ?
Alla har sina egna åsikter, men jag tycker inte om det.
Men men vi får se hur mycket dom påvärkar sverige.. Antagligen märker vi inget eller så blir det kaos.
Får hoppas på det första.

Ikväll  blir det tvn för mi och mattes del. halv åtta hos mig, idol och
deadliest catch :) Jag älskar tisdag då jag få se mitt absoluta favvo program deadliest catch. :D

Har annars inte mycket att skiva. Hoppas ni får en mysig kväll vad ni än gör.



Mina favorit båtar i deadliest catch





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback