Måste vara den jobbigaste !

Fy f-n vad måndagar är jobbiga,jag hatar måndagar mest.
Man är seg,trött, allt känns jobbigt, och det känns som en evighet till nästa helg.
Men idag har jag städat här hemma efter allt skit man stökar ner på helgen.
Sen vi två tiden kom Lena hit för jag färgade hennes hår.
Hon hade även med sig tårta som vi åt eftersom det är hennes födelsedag ida :)
Massor med Grattis till svärmor..
Och så kom matte hem så vi har nyss käkat och lena åkte hem.
Sitter nu och väntar på om vi kanske ska skjusa Mange.

Ikväll blir det tv som gäller,det är alltid mycket att se på måndagar..
Och i morgon börjar desperate housewives och cougar town,det gillar jag massor :)







Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Vi hade en super mysig dag, jag visst har han blivit stor min lilla lillebror. Jag vill att han ska vara en bebis fortfarande :P.. Ni såg också ut att haft det mysigt med Oliver :) Såg att han hade en studentmössa på sig i det inlägget. Har ett kort på Dennis i min studentmössa när han var här :P Tycket att det var lite roligt. Tänkte att jag skulle lagt upp de kortet också :P haha! puss&kram



Ps: Vad fin du är i håret :) Snygg färg

2010-10-05 @ 16:47:43
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback