Jorden går under..

Ja är det sant att den kommer gå under ?
Jag har läst lite på nätet och det står över allt att jorden kommer gå under
ungefär den 21/12 2012.
Det är ju lixom bara 2 år kvar. Och dom har ju sagt i många 100 år om inte mer att jorden kommer gå under då.
Tror ni det är sant
?
Ärligt talat så vet jag inte vad jag ska tro. Dom gjorde tydligen filmen 2012 bara för att det är så dom tror det kommer bli,vissa tror det iaf.
Och nu har dom börjat skriva om att jorden kommer dras in i svarta hålet men det är mindre folk som tror på det.
jag känner på mig att jag kommer vara en överlevare iaf haha :)

Snart kommer matte hem på lunchen så jag ska nog ta och värma hans mat,och sen får vi se vad dagen har att erbjuda.






Kommentarer
Postat av: Elin

Vad fin din blogg är :) Nu blev jag också sugen på att göra om ju :P.. Men sånt kan inte jag!



Haha men vad rolig du är gumman. Tror du att jorden kommer gå under? :) Söta du!

Pusskram <3

2010-10-18 @ 14:43:55
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback