Förlovning

Idag firar jag och matte att vi har varit förlovade i 1 år :)
Fast vet ni vad det värsta är ? Jo att matte tappade sin förlovningsring i igår när han bytte däck och hittar den inte :(
Fan va osis, så nu är det bara att beställa ny ring till han.
Han var mer ledsen än vad jag trodde han skulle vara.
Men vi älskar ju varandra ändå ;) Det är ju ändå bara en ring,våran kärlek försvinner ju inte.

Jag Älskar dig Matte mer och mer för varje dag,timme,minut och sekund.
Du är mitt allt och lite till. Du får mig att må bra,känna mig trygg och du gör mig lycklig.
Vi har alltid roligt tillsammans.
Våran kärlek kommer aldrig försvinna,den fylls bara på med mer och mer.

Älskar dig <3

Vill bara att du ska veta
att för mig är du den ende,
ett liv utan dig
är som ett liv utan syre...
Jag är så glad
för att du finns du är mitt liv






Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad fint skrivet vännen. Stort grattis till er mina fina vänner <3 Ni är så fina!

Vilken osis med ringen.

puss&kram!

2010-11-10 @ 21:06:17
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback