Update!

Oj vad mätt jag är. Har nyss ätit grekisk mat.mycket gott.
Är själv hemma nu,matte åkte med hans syrra och mama för att hälsa på hans pappa som ligger på sjukan efter en opration.
Den här dagen har kännts väldigt lång. Nisse sov över här inatt så han höll på och krångla på golvet hela natten så det vart inte så mycket sömn inatt och sen upp 06,00 tillsammans med matte. Jag gick ut med nisse och tänkte sova en stund när jag kom in,Ja visst ! Vart pigg av att gå ute så inte kunde jag sova när vi kom in.
la mig i soffan och kollade på The voice.
Sen kom mamma och hämta mig och nisse vid elva taget,skjusade hem nisse och sen åkte vi och hämtade max hos mormor. Efter det skjusade hon ner mig till tandläkaren,hade inge hål som tur var. Allt såg fint ut :)

Helgen har varit lugn.
Har suttit på balkongen och solat lite och bara tagit det lugnt eftersom jag har haft ont i nacken och huvudet hela helgen så jag har inte varit så rolig.
Vi kollade på Dear John och The wolfman båda var helt okej filmer :)

Ska åka till hälla och storhandla m.m när matte kommer hem :) Alltid roligt med fyllda skåp och kyl/frys och massa andra saker..

Hoppas ni har haft en underbar helg.


Slänger in lite bilder
Eftersom det är en grå dag får det bli svart/vitt



Passa dig !


3st brandbilar,polisen och ambulansen var här förra veckan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback