Onsdag

Gud vad veckorna går fort,Det är redan onsdag.
Men bra det för snart är det helg :)

Tänkte för en stund sen att jag ska gå u på balkongen och sola lite. mm visst, nu har jag tagit med mig datan och satt mig i solen på balkongen så kom ett stort moln,och det vart kallt direkt.
Hoppas den försvinner snart så jag kan få lite sol på kroppen. :)

I förrgår beställde vi wii och vi fick hem det igår :)
Så både igår och nu på morgonen har det spelats mycket. Men vissa spel känner man verkligen att det tar i armarna, vem vet man kanske går ner några kilon och får tränade armar om man spelar detta varje dag haha.

Åh nu kom solen tillbaka. Ska passa på att sola lite nu och sen skicka iväg mitt cv till några.

Ha en trevlig dag alla. Puss <3




Kommentarer
Postat av: Elin

Vad roligt att ni köpt de. Vad har ni för spel? Nu börjar jag bli frisk :D Vi kanske kan ses något? Pusspuss <3

2010-05-06 @ 18:22:12
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Elin

ja det är jätte skönt. Äntligen slipper jag den här äckel sjukdomen :D Okej, Men vad bra att ni kunde låna några spel tills erat kommer. Ja det tycker jag, måste ses :) Pussokram <3

2010-05-08 @ 13:42:23
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback