Mors dag

Idag är det morsdag,så idag har vi varit med våra mammor :)
Först åke vi till mattes mamma och fikade, och umgicks med dom och efter det åkte vi till min mamma
och fikade där med och satt och pratade ett bra tag. Åkte där i från vid sju tiden och köpte med oss kyklingsallad hem :)
Mer har inte hänt idag precis.

Helgen har varit otroligt lugn,matte har haft magkatarr så vi har haft massa mys hemma bara.
Men det har inte varit helt fel heller ;)
Igår såg vi en helt okej film som hetter undisputed 3 efter det fasnade vi framför tvn och kollade på UFC till halv tre inatt.

Jag älskar att bada med massa ljus och skum men har tyvärr inge badkar så jag satt mig nyss i duschen med mycket varmt vatten och tände massa ljus, det var så otroligt skönt. Jag älskar det





Jag börjar bli riktigt förbannad och chockad på alla mord som begås här i sverige nu för tiden.
Direkt när man går in på aftonbladet/expressen så är det mord nästan varje dag.
Vad händer med sverige egentligen. Igår räknade jag alla mord som stog på aftonbladet.se och det var 4 mord på 2 dyng och så kan man tänka på alla mord som inte ens stå i tidningen och även det är väldigt mycket.
Och inte tala om vad för fjuttiga staff man får för mord. Det är helt sjukt.
Detta måste ta ett slut,alla svenska medborgare som begår mord ska direkt få minst 10 år enligt mig och alla invandrare som begår brott huvudtaget ska utvisas tycker jag.
För det är klart att folk begår brott när man vet att straffet inte blir mycket.
Många börjat bli trötta på det här nu och vi alla måste börja agera !

Nej slut skrivet om allt det,blir bara arg.
Nu ska jag umås med älskling och sen gå och lägga mig.

God natt puss och kram <3



Kommentarer
Postat av: Elin

Ja usch, visst är det mycket mord. Man blir ju helt chockad över vart Sverige är påväg. Helt sjukt ju! Håller med att straffen är för korta. Skärpning kriminalvården..



Saknar dig vännen <3

2010-05-30 @ 23:10:18
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback