Helgen m,m.

Idag är det söndag en riktig slappdag för min del. Jag är alltid trött på söndagar och vill bara softa.
Idag har vi som sakt tagit softat. Gick i nattlinne till halv sex,skönt.
Vi har kollat på film m.m.
På tisdag ska matte besikta bilen och 2 lampor hade gått sönder så vi åkte och köpte nya lampor till bilen
och så har vi bytt dom. SKönt,nu funkar allt och för hoppningsvis kommer den gå egenom på tisdag :)

Helgen har varit lugn och skön.
I fredags åkte matte ner på stan för att käka med sitt jobb och dricka lite.
Så jag åkte till affären och köpte massa gott till mig och gjorde god mat.
När jag ahde ätit klart så kom matte hem,han tyckte inte det var så roligt på stan så han ville hellre vara med mig <3 ;)
Så vi kolla på talang och film och hade det mysigt resten av kvällen..

Ilördags så tog vi tag och storstädade hela lägenheten. Jag kopplade även om massa sladdar i vardagsrummet så blueray och dvd kom in i hyllorna så dom inte syns,så fult när dom står framme som tidigare.
Tog även bort dom sttora högtalarna eftersom vi köpte biosystem,men tyckte det vart så tomt nu.


Oj vad klockan är mycket. Måste ta och kolla på tv nu.
Ha en trevlig kväll <3

Vad tycker ni om vardagsrummet? Vart det för tomt ?i så fall vad kan man fylla upp med ?

Före


Efter: utan golvhögtalarna







Kommentarer
Postat av: Elin

Mycket bättre :D Blev jätte bra med de små högtalarna. Tycker inte att du behöver fylla ut med något. Man om du skulle vilja de så kan ju annars ha en golv blomma men då lever väl katterna rövare i den hehe. Det blev jätte snyggt :D Vi måste ses nästa helg tycker jag :D puss

2010-05-09 @ 21:11:00
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: elinvardetja

Är allt bra med dig? (=

2010-05-10 @ 16:36:45
URL: http://elinvardetja.blogg.se/
Postat av: elinvardetja

sv: Jo, det är kanon med mig! Hur har din dag varit? (:

2010-05-11 @ 18:37:27
URL: http://elinvardetja.blogg.se/
Postat av: Safira sheikh

Tävlings dags! Då ska ni säga att ni vill vara med i dagens blogg, och imorgon eller på torsdag tar jag ut 5 stycken finalister! Som ni måste rösta på.

2010-05-24 @ 01:12:35
URL: http://safiiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback