En mardröm AIK

Idag var det derby mellan AIK och Skansen IF.
Jag är helt nollställd.
AIK lede med 1-0 efter 2 minuter in i matchen efter djurgården gjorde ett självmål.
Jag fick den känslan att AIK skulle vinna matchen.
MEN sen fick Djurgården in 2 mål till och i slutet hade djurgården 2 spelare mindre än AIK.
Det var jätte spännande men AIK lyckades aldrig få in nå mer mål och matchen slutade med 1-2 till Djurgården.
SKANDAL ! Vad i helvete gör Tomi maanoja i målet ?
Jag blir mörkrädd,nu måste AIK tänka på att byta ut han. Tror att det skulle gå mycket mycket bättre för AIK.
Dom skulle iaf inte släppa in så här mycket mål som det gör nu.
Det måste på skärpning för AIK.



Idag kollade vi så klart på piss matchen och sen grillade vi och gjorde egen potatissalland,shit vad gott det var.
Efter det åkte vi och köpte glass som vi tog med till björnön och hälsade på mamma.
Matte,mamma och jag tog med Max och gick en promenad till stranden. Så fint det var där idag när det var ett underbart väder :)
Nu sitter jag och kollar på humorgalan.


foto:Bildbyrån

foto:Bildbyrån

Foto:Joakim Hall

Foto:Joakim Hall

Foto:Joakim Hall

Foto:Joakim Hall



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback