26/05-10 Onsdag

Goddag gott folk.

Har fått mycket sömn inatt men är ändå trött idag. Förstår inte varför man är trött då för.
Håller på och samlar energi till att börja plocka bort lite skit här hemma.
har iaf orkat slänga i en maskin tvätt.
Längar massor till nästa månad då vi ska åka nånstans och shoppa massa kläder :) Lovit it !
Mycket roligare att handla läder nån annanstans en västerås ju.
kunde inte hålla mig helt så jag har skickat efter lite från ellos som kommer i morgon.
Slänger upp en bild på det jag har bestält men en klänning jag beställde hittar jag inte på deras hemsida så den kan jag inte vissa ;)
Skriver senare kanske.

Puss och kram o massa Kärlek från mig ;)






Kommentarer
Postat av: Elin

Visst är det kul att shoppa :D Jag skulle kunna köpa hur mycket som helst. MEn pengaran måste ju räcka till annat också hehe :D

Kram på dig

2010-05-26 @ 15:37:53
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback