Världens finaste vin flaska

Kom hem för ett tag sen.
Varit och handlat massa till midsommar. Det är ju som julafton nästan. Alla är helt galna,några hylor var toma.
Men vi kämpade där bland alla folk. Köpte massa mat ochh sen gick vi över till bolaget för att köpa nåt gått till midsommar. Matte köpte massa öl och jag letade efter ett vin och hittade ett vin som fan har världens finaste flaska.
Så jag köpte den direkt men hoppas den smakar lika gott som den är fin :)
Nån som vet om den är god ?

har plockat ordning lite här hemma och satt på en tvättmaskin och diskmaskin.
Nu ska jag koppla av i soffan och kolla på film.

Bilden har jag tagit av Denise som också hade köpt würtz



Kommentarer
Postat av: Elin

Åå den ser riktigt smarig ute :D Vi måste ta en vinkväll snart tycker jag!

2010-06-22 @ 19:35:35
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja serien var hur bra som helst. Tack för tipset :D

Man blev så rörd och illa till mods på samma gång. Man tänker inte på allt hemskt som finns riktigt.



Ja det var jätte kul att träffa er med :D Vi kanske kan ses på lördag? jag kommentera ditt inlägg innan också ;D hihi pusskram

2010-06-22 @ 19:38:56
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback