Söndag

Igår gifte sig Kronprinsessan Victoria och Daniel. Jag kollade på det hela dagen.
Men vid halv fyra då dom vigdes kunde jag inte hålla mina tårar borta.
Det var så otroligt fint. Och viktoria var väldigt fin igår.
Även alla andra också så klart.

På kvällen kom Elin och Robin hit. har inte träffat dom på flera veckor. Så det var jätte roligt att få träffa dom igen :)
Vi pratade massor och så kollade vi på fotbollen och bröllopsfesten.
En lugn och trevlig kväll.
Dom åkte hem vid ett taget och vi kollade på tv en stund och sedan låg vi och pratade i sängen enda till fyra på morgon.

Gick upp vid halv tolv idag. Vi kollade på tv och gjorde iordning oss för att hämta mattes föräldrar.
Vi åkte till ÖoB och handlade.
Efter det tänkte jag och matte åka o fiska men det vart jätte dåligt väder så vi åkte ner på stan och sen köpte med oss grekiska hem för att kolla på film.

Nu ska vi se en till film som heter the back-up plan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback