Frissan

Idag ahr jag varit på frissan och klippt mig och även färgat håret.
Men det blev nog första och sista gången jag färgade hos frissan.
För jag tyckte inte det vart nån skillnad från när jag gör hemma. Och sen gå och betala så mycket pengar. NEJ TACK!
men skönt var det att bli ompysslad hehe.
På vägen dit sprang jag på Niklas Backman vid skiljebo centrum.
Alltså Nicklas som spelar i AIK.
Jag sa direkt hej och han minns att vi är vänner på fejjan :)
Vågade aldrig fåga efter atograf hahaha.
men men kanske tar det nästa gång om man springer på han igen..

Snart ska jag och matte iväg och fiska nånstans och bara softa. Vi vet inte vart. Det återstår och se.

Massa Kärlek Från Mig Till Er <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback