22/6-10

Vilket underbart väder det är idag.
Såna här dagar älskar jag massor. Tyvärr får jag inte så mycket gjort hemma,vill ju sitta i solen och njuta till max..
Och det har jag gjort/gör nu.
Men snart måste jag göra i ordning mig till min man slutar jobbet. Måste ner på stan och lämna lite papper så man får in stålar och sen åka och handla..
Ikväll blir det mys i soffan,vi ska kolla på  The Bounty Hunter eftersom vi inte var hemma igår kväll och kunde kolla på den..

Gud vad jag längtar till älsk har semester då vi ska hitta på massor <3

Nu kom solen fram igen. Måste sola lite till innan vi ska åka..

Puss och Kram

Läser dom bästa böckerna (Marie Jungstet)




Kommentarer
Postat av: Elin

Nu har jag läst ut min bok :D Den var så bra! Vi måste ses snart igen.. Kanske kan hitta på något på lördag? Saknar dig ju fortfarande, kanske kan åka och grilla någonstans om vädret tillåter?



Pusskram

2010-06-22 @ 19:34:28
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback