17/6 -10

Halloj hur står det till i bloggvärlden ;) Har inte uppdatera här på länge.


Idag är det torsdag och snart helg igen :) Det gillar vi massor för i helgen ska jag ÄNTLIGEN träffa Elin o Robin :)
Idag har jag städat här hemma eftersom jag inte har pallat det denna vecka eller ens haft tid.
Så nr jag var klar satt jag mig på balkongen med en bok och solade,så otroligt skönt ute idag.
Fast efter en timme i solen gick jag in för så klart kom massa moln.

igår kom mamma och hämtade mig så åkte vi ut till henne.
Satt och åt jordgubbar och pratade <3


Det har faktis inte hänt så mycket sen jag skrev sist som jag kan komma på.
Matte skulle ha åkt till hagge förra helgen men han skippade det för han hade magkatarr.

Ska ta och laga mat nu. Det blir pasta carbonara och nya wallander till det.
Har inte ens orkat kolla på film på länge heller och jag som annars älskar film.hehe

Puss och Kram <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback