Värmen

Herregud vad varmt det är.
Varför kan det inte komma regn,åska och bli svalt. Det har varit jätte jobbigt att sova inatt.
Och jag klarar inte av att sova med fläkten på, det rinner direkt i mina ögon.
Idag har vi haft nerdraget i hela lägenheten och alla fläktar igång. Jag fick sitta ett tag med solglasögonen på mig framför tvn för fläkten gick på högvarv haha.
Kom nyss ut ur duschen tog en riktig kalldusch idag :)

Nu är Power meet slut för detta år. Tråkigt, men nästa år kommer bli grymt bra år känner jag på mig.
Tror nog att det var rekord med folk på hälla igår kväll. Och även så var det extremt mycket på löga också. Alla tror att det var rekord i år.

Snart ska vi åka och handla Så jag måste ta och föna håret nu..

Massa Kärlek /Bella




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback