Soool !

I tisdags kom Elin o Robin hem från Tyskland så igår var det så fint väder,så eftersom vi inte har träffas på länge så bestämde vi oss att åka och bada ute hos Elins pappa.
Vid halv två igår så kom elin o robin o hämde mig.
Vi solade och badade och det var sååå otroligt skönt. Vid fyra taget kom Matte också dit. Han och robin åkte och handlade pizza till oss alla. Sen vart det mer bad och sol :)
Jätte mysigt och roligt.
Vi var där i 6 timmar ungefär :) Mot kvällen kom även Viktor o Moa så vi alla satt och pratade innan vi åkte hem.

Fick tyvärr vatten i örat igår som inte vill gå bort,hör typ ingenting på ena örat så i morgon blir det en sväng till läkaren. Hoppas dom fixar det.. Brände mig massa igår i solen också,mest på låren resten vart brun nyans idag :)
Och det värsta är att jag fick ett myggbet på låret som klirar massa och det gör så ont att klia eftersom jag är knallröd haha..

Idag så har jag gjort ett ärende åt mormor och sen kom pappa och hämtade mig.
Vi åkte till en båtaffär för han skulle köpa saker till båten. Efter det vart vi hungriga så vi åkte till sibylla och käkade,satt där ett bra tag och pratade och tog även en glass. Efter det åkte vi till hälla en sväng.
Hade jätte mysigt :)

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på tv o vänta på Matte som är och badar med några kompisar.

Ha en mysig kväll,hoppas det kommer en skvätt regn ikväll :)

Pusssar <3



Min nya polare ;)






Idag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback