Power Big Meet

Nu har Power meet kommit till stan igen och det är alltid lika roligt..
Åsa sa en bra sak om helgen,

Avgaserna ligger kvar som en dimma långt in på söndagsförmiddagen. När den lagt sig vid 12 tiden så kan man hitta wunderbaum´s, ölburkar, tillknögglade stötfångare och en och annan norrländsk raggare med skinnväst och jeansen i knävecken. Riktig folkfets alltså..

Nu sitter jag på balkongen i den underbara solen som steker lika mycket idag med..
ikväll blir det iaf lugnt,men i morrn blir det kanske att åka med freddan på cruising,men inget bestämt ännu..

Har inte hänt så mycket denna vecka. Var på möte i måndags som var piss.
Efter det åkte jag ut med mamma till björnön och sola o bada. mysigt..

Igår kom pappa och hämta mig,vi åkte upp till sjukhuset först för han skulle träffa sin sjukgymnast,sen tog vi även en fika på café. efter det åkte vi till hälla för pappa skulle köpa ny mobil och så tog vi även en glass.

Igår fick jag hem ett jtte fint halsband jag hade beställt av Malin.
Vart jätte nöjd med det. Hon är otroligt duktig. Om ni vill köpa nått smycke åt er själva eller ge bort så kan ni kika in på malins sida Klicka här !

Hoppas ni får en underbar dag <3




Kommentarer
Postat av: Elin

Åh power meet vad jag saknar de! Hoppas ni får kul i helgen gumman! Pusskram

2010-07-09 @ 18:03:23
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: konstigt att det inte gick att skriva där!

Vad kul att du blev nöjd med halsbandet..

Du såg att Niklas autograf var med också va? :)

2010-07-10 @ 22:13:33
URL: http://jewelrybymalin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback