Mys !

Nu orkar jag inte vara ute mer idag.
har precis kommit hem, idag har vi varit hos svärföräldrarna och fikat efter det gick vi hem till johan och Moa.
Dom har gjort om hemma hos sig så det hade blivit jätte fint. Vi fikade och sen tog vi bilen och åkte runt lite.
Stannade till slut vid björnön där vi promenerade vid stranden och pratade massor.
Killarna släppte av oss hemma för moa vart jätte trött och även ja med.
få se när dom kommer hem..
Och vad bilar det var,masssor vid hälla. Men mäktigt ändå :)


Gud vad jag längtar massor till matte har semester..
Att kunna göra inpuls saker utan att tänka på att matte måste jobba :) Myyyys

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på film.

Pösss

Lägger in gammla bilder. Jag hade ej kamran med mig idag. bara johan hade med sin.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback