Måndag !

Sitter på balkongen i skuggan,solen har precis gått bakom huset.
Det är jätte skönt ute idag. Inatt var det så svalt så jag kunde sova med mitt täcke på. Fan va skönt jag sov då.

Vaknade sent, vid 11,20 så vi gick upp och åt frukost o duschade.
Sen plockade vi ut allt ur frysen för att frosta av den.
Vi åke till mattes föräldrar och lämnade våra frys varor. Oliwer var där så det vart  så att vi stannade kvar.
Busade lite med han och jag tog en promenad med nisse(Hunden).
gjorde även iordning lite mat där.
åkte hem efter fyra.

I morgon ska vi åka ut till mamma och grilla,gott :D

Och om 2 dagar åker vi med Anna,Mange och Oliwer till norrköping för att gå på kolmården. Blir att sova över på hotell övernatten. Mys !




Så här låg Skorpan igår med bakbenet jätte länge ! Haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback