Förlåt kära Vänner !

Har inte uppdaterat på en vecka :(
Jag har inte haft ork alls.har tänkt på er flera gånger men har aldrig kommit till skott.

Vad har hänt då, Hmm.
Jo vi åkte ju till Norrköping förra veckan ju.
Det var roligt förutom att matte började på dåligt på Kålmården,men det gick ändå.
Min favorit där var ju helt klart delfin showen för jag älskar delfiner :)
när vi kom tillbaka till hotellet på kvällen började jag må dåligt i stället hehe otur.
Så jag låg inne på rummet hela kvällen medans dom andra drog iväg och käka m.m.
Dagen efter åkte vi hem på  förmiddan. Fast det var ändå väldigt trevligt i norrköping :)

I tisdags kom Elin o Robin hit.
Elin och jag satt det mesta delen på balkongen och pratade i mängder.
Sen åkte hon och jag ner på stan för att handla mat på Grekiska kolgrillsbaren.
Det var en trevig/mysig kväll med vännerna :)

Svärfar fyllde år i onsdags så igår var det kalas för han.
Fikade,käkade tårta och umgicks med mattes familj och släkt.
Sen åkte vi hem på kvällen och kollade på film och myste.

Har varit välldigt lugna dagar och kvällar. Har inte hänt så mycket.
Vi ska ta och hitta på nånting snart.
Bara jag inte håller på att bli sjuk,har ont i halsen och känner mig lite hängig.

Nu ska jag ta och laga mat och käka lite och sen se vad resten av dagen/kvällen har att erbjuda.

Hoppas ni får en trevlig lördag kväll.
XoXo Bella ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback