18 Juli 2010

Nu är snart helgen över men det skiter jag i eftersom Matte har semester :D
Helgen har därimot varit rätt tråkig,har haft ont i huvudet men det är nog vädret som har varit skulle jag tro.
I fredags kom mamma och hämtade mig p morgon,vi åkte ner till läkaren för dom skulle spola rent i mitt öra men när vi kom ner så fick vi veta att vattnet hade stängt av för dom så det var typ bara att vända i dörren.
Så vi åkte och handlade i stället och åkte till björnön. käkade en bit mat och satt o pratade och umgicks hela dagen,även några grannar till mamma satt vid oss.
Sen skjusade mamma hem mig.. sov massa när jag kom hem pga huvudvärk.
På kvällen kollade vi filmen sebbe, rätt sorlig men lite seg..

Igår lördag gick vi upp tidigt,kände fortfarande av huvudvärken men vi gjorde iordning oss och åkte till erikslund.
Tog en sväng in på byggmax och jula för att köpa nya fönsterspärr till vardagsrummet.
Sen till hälla och handlade lite små saker..
passa på att städa lite eftersom det regande sen på eftermiddan.
på kvällen grillade vi kött med klyftpotatis och tzatziki.
Sen kollade vi på AIK-Malmö FF och AIK vann med 2-0 :D

Nu sitter jag här jätte mätt. Grillade kött idag med och gjorde hemmagjord potatissallad.
Matte gör nog den godaste potatissalladen :D

Max var helt slut efter lite bus i värmen


Och en liten sötnos var också där. Lilla Teddy,vi ha han !



AIK igår !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback