12 Juli 2010

Värme plågan fortsätter och jag blir galen.
Kommer fly till till ett kallt land om det fortsätter vara över 30 grader i skuggan varje dag.
Jag behöver verkligen lite regn och åska. jag vet att jag tjatar och att man inte ska kklaga.
Men jag tycker jag ska få klaga när man inte kan göra nånting utan att typ svättas ihjäl.
Kan inte ens ligga och sola i denna värme. Jo det skulle gå an om man badade också.
Så det måste jag göra i veckan..

Sitter nu i soffan framför fläkten och kollar på tv och väntar på Matte.
Han är iväg och badar med Johan.

Saknar Elin, vill att du kommer hem nu :) Tråkigt,känns som en evighet sen vi såg sist..

Oj nu börjar two and a half men.

Pussar

Jag o Elin 2007




Kommentarer
Postat av: Elin

Åh gulliga du, vi kommer hem lite tidigare. Imorgon! Saknar dig massor! Vi kanske kan åka och bada i veckan? Vi kan bada hos pappa, dom är på semester. Saknar dig!! Pusskram

2010-07-12 @ 22:19:29
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Elin

Nu har vi kommit hem :) Är helt slut efter en lång bilresa. Åh vad roligt att kortet har kommit fram. Vi kan väl höras imorgon? Vi kanske kan åka och bada då om inte ni ska göra något annat? Ska bli så kul att ses, saknar dig Pusskram

2010-07-13 @ 16:08:03
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh vad kul det ska bli att träffas idag:). Ja vi kanske kan åka lite tidigare då? Jag ringer dig om ett tag så bestämmer vi när vi ska åka. Pusskram

2010-07-14 @ 11:19:07
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback