1 Juli 2010

Igår hade jag pappa dag.
Pappa hade varit hos sjukgymnasten så när han var klar kom han och hämtade mig.
Vi åkte till erikslund, först gick vi in på megastore och pappa köpte 2 st spel. Efter det gick vi til nisses café
för att fika,vi satt där ett tag och pratade och åt goda bakelse.
Sen åkte vi till jula och biltema. Jag hittade ingenting nånstans så det var bara pappa som kan hem med massa.
Men vi hade en mysig dag,alltid lika roligt att hitta på nått själv med pappa,det händer ite så ofta.

Idag vart det mamma dag haha.
Jag och mamma åkte till mormor och morfar idag,även moster och ronny kom dit så vi alla beställde pizza och käkade. Efter maten myste jag med vovvarna och dom andra lyssnade på finsk musik haha :)
Sen åkte jag och mamma till affären för mamma skulle handla och sen vidare ut till björnön och satt i solen och hade det trevligt.
Vid fyra kom matte och hämtade mig.

Mer har väl inte hänt denna vecka förutom att jag har typ nästan dött av värmen här hemma..
Jag hoppas det kommer bli varmt på lördag för då tänkte jag och matte åka och sola o bada :)

Hoppas ni har haft det bra denna vecka <3




Kommentarer
Postat av: Elin

Det är jätte mysigt här. Ni skulle vart med gumman. Vi pratade om er och sa att det skulle vara så kul att åka så här med er någon gång. Tänker på er, ska bli så kul att ses när vi kommer hem. Hur är allt hemma? Är det fullt drag med Power meet? Ska ni åka ner något? Härja lite åt mig i så fall gumman :D



Pusskram

2010-07-07 @ 20:53:19
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback