Onsdag.

Oj vad jag är seg på att uppdatera.

Kan berätta lite om vad som ahr hänt.
I fredags strax efter 17 så åkte vi ner på stan för att möta Elin och Robin.
Vi gick på bio för att se filmen Farsan. En väldigt bra film,verkligen min humor så jag tyckte om den väldigt mycket.
Efter det köpte vi mat från grekiska och åkte hem till oss för att äta.
Sen på kvällen kollade vi på en film som hette Flickan, Den filmen var helt okej, En speciell film som inte alla skulle tycka om. Men jag och elin tyckte iaf att den var bra ;)

Lördagen var det lugnt. Var väldigt trött av mig den dagen.
Så vi kollade på film och bara tog det lugnt.

Söndag/ Alla hjärtans dag.
Vi vart bjudna på mat hos mattes föräldrar,gott gott. Eftersom det var sånt otroligt fint väder så gick jag ut på en lång promenad med nisse(Deras hund),njöt verkligen av vädret,helt underbart,längtade ännu mer till våren och sommaren. Men jag får nog vänta länge till innan det kommer.
När jag kom in med nisse så skjusade vi Lena till finnslätten och vi fick även alla hjärtans dag present av henne :)
Vi fick choklad och 2 ljus som var formade i hjärtan och i dom var det stearin ljus som också var hjärtan :)
Sen åkte vi till kyrkogården och skulle besöka mattes farmor,men det gick inte så bra eftersom det avr 1 meter snö.Så vi kom aldrig fram till graven. Så i stället åkte vi och tvättade pärlan och sen hem och gjorde god mat och kollade på en film på tvn och myste i soffan tillsammans hela kvällen <3

Denna vecka har det inte hänt så mycket. Har sökt jobb och inte gjort nått speciellt.
Idag har jag renas massa här hemma,känns skönt när det inte är så mycket saker överallt.
Har nyss ätit,ska kolla på glamour nu.

Ha det bra alla. Massa Kärlek till er <3

Hjärt Ljusen



Vid hovdestalund kyrka




Promenaden med nisse


Jag såg även asfalt :D

På kvällen drack vi vin

Och nej vi drack inte upp allt haha.



Kommentarer
Postat av: Elin

Äntligen, har väntat och väntat på uppdatering hihi :) Vad mysiga bilder. Fina ljus också. Måste ses vännen! En vecka är för långt imellan hehe! Pusspådig <3

2010-02-17 @ 20:03:59
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback