35 Dagar till Premiären !

Sitter här och lyssnar på ÅH VI ÄR AIK. Längtar massor till första matchen som är om 35 dagar.
Ikväll har jag varit själv hemma.
Matte är på bio med Putte och Freddan, dom kollar på Avatar.
Jag har haft massa mys för mig själv.Har legat och kollat på Melodifestivalen och gosat massa med Skorpan och Kiwi <3
Njuter verkligen av såna här kväll när man får vara själv i några timmar.
Men inte mer än så för då saknar jag älsk <3

Jag vet inte vad jag ska säga precis om melodifestivalen.
Tyckte det var bra att Ola gick vidare men inte Salem al fakir.

1. Ola -Unstoppable.    Den tyckte jag var väldigt bra,Bra gung i den. Skit bra Ola.

2. Jenny Silver -A place to stay.   Blä säger jag,vad höll hon på med ? allt var hemskt.

3. Linda Pritchard - You´re making me hot -hot -hot.   En jätte bra låt. Go Linda.

4. Pain of Salvation -Road Salt.  Alltså när låten börja tänkte jag,gud vilken skön låt men så satt jag hela tiden och väntade att trummor och det skulle börja men det hända aldrig. Helt okej låt annars.

5. Anders Ekborg -The Saviour.  Klarade tyvärr inte av att lyssna.Dåligt.

6.Jessica Andersson -I did it for love.   Sååå Fin låt.Love it !

7. Frispråkarn -Singel.   En rätt bra låt faktis.En sån låt som fasnar på mitt huvud iaf. Helt okej !

8. Salem al fakir -Keep on walking.  Nej inget alls i min smak,vet inte varför svenska folket tyckte så mycket om den. Boring !

Så tyckte jag om kvällens deltävling. Vad tyckte ni ? Skriv gärna och berätta.

Ska ta och lägga mig i soffan och kolla på tv en stund.Sen gå och lägga mig.
I morgon blir det en sväng hem till pappa sen får vi se vad som händer resten av söndagen.

God natt, Puss Bella





Kommentarer
Postat av: Elin

Hej vännen! Hoppas allt är bra med dig och att ni haft en bra helg.. Vill verkligen träffas sanrt hihi får lite abstinens när vi inte träffats i helgen haha!! Pusspådig vännen

2010-02-07 @ 21:26:34
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback