Söndag..

Nu är helgen snart över igen. Tråkigt nog. Jag älskar helgen då man kan spendera varje timme med min älskling.
Helgen har varit lugn och skön.
I fredags så gjorde vi god mat och kollade på idol finalen.
Den kände tråkigare än alla andra år som har varit.
Men det var bra och roligt att Jay tog he segern.

På lördagen passade jag på att städa lite här hemma.
Sen åkte vi hem till mattes föräldrar för jag skulle färga hans mammas hår.
Vi stannade även och fikade en stund.
På kvällen kom Elin och Robin hem hit. Vi kollade på så mycket bättre och pratade massa om framtiden.
Det var en mysig kväll med våra vänner.

I morse när vi vaknade så vart vi sugna på räkmacka så vi åkte till Maxi och köpte oss en varsin. Gud så gott det var.
Så kollade vi på The town , En mycket bra film, rekomendera den.
Resten av dagen har vi bara kollat slappat.

Hoppas ni har haft en bra helg.




Kommentarer
Postat av: veronica

Den där filmen måste jag se :) den verkar bra.

2010-12-13 @ 15:59:32
URL: http://missfancydream.blogg.se/
Postat av: Elin

Alltid så kul att träffa er :) Vi har så roligt med er <3

2010-12-14 @ 18:54:54
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback