Det räcker nu !

Nu får ni ta och ge er.
Jag skiter i om ni slåss med varandra nån annanstans i sverige för det skadar inte AIK men när det går så långt att
ni slår sönder motståndarnas fans, spelare, ledare och i detta fall spelarbuss så blir jag sne.
Ni älskar väl AIK lika mycket som mig och alla andra.Men varför vill ni förstöra för AIK ?
AIK riskerar att stängas av helt från Europacup-spel på grund av detta, och det är verkligen inte okej !
Jag fattar att alla bli förbannade och snea över att det har gått dåligt för AIK i år men för det behöver vi inte orsaka mera skada för klubben. Det är böter efter böter.

Vi har ju den största och mäktigaste klacken i hela sverige så varför inte bara älska och stödja AIK i för och motgångar !

Det är alltid många som lägger upp matcherna på nätet men denna match var inte mycket att leta efter.
Vi är många som skäms över det som har hänt !
Det räcker nu.. Och alla vet att UEFA delar ut kraftiga böter.. Och fanns det egentligen något motstånd i går? Skulle inte tro det.

AIK kommer säkert få ett rejält straff för detta och jag hoppas då att alla förstår vad som orsakade detta.
Visst huligankulturen kommer nog alltid finnas kvar men slåss inte så det skadar AIK så mycket iaf.

Vissa mer kärlek och mindre hat!

ÄLSKA AIK





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback