Fredag.

Nu är det äntligen fredag.SKönt.
Idag har jag varit så rastlös så jag städade massor, och passade även på att skura golvet vilket jag inte gör så ofta.
Mer har det väl inte hänt idag faktis.
Har en gratäng i ungen nu med kassler som jag vill ska bli klar nu. HUNGRIG!

I natt hände nått konstigt.
Jag och matte låg i sängen och pratade innan vi skulle somna,
Kiwi låg imellan oss och skorpan låg brevid mig och så helt plötsligt hör vi hur
katternas runda boll med en plingra i börja låta i köket. Precis som om en katt lekte med den.
Jag vart livrädd och sa åt matte att gå upp men han var nog lite rädd han med.
Men tillslut gick han upp och tände lampan men ingen var där.
Leksaken låg där under bordet.
Så låg vi och tänkte på det en bra stund och försökte sova och så hör vi ett ljud igen som låter som katternas mat.
Men katterna ligger fortfarande kvar brevid oss.
Helt skumt. Vi kom aldrig fram till en förklaring om bollen.
Kanske det kan vara en katt som spökar här. Heldre det än en människa.
Så idag känner man sig inte så utvilad precis. Låg och lyssnade efter nått ända till halv fyra i morse.
Usch jag hatar sånt där med spöksaker och det.

Nu börjar maten bli klar så jag ska äta nu..
Hoppas på att Elin o Robin vill träffa oss i morgon <3 Längtar efter dom.

Puss och Kram och hoppas ni får en underbar helg <3


Elin o Jag i turket <3



Kommentarer
Postat av: Elin

Det vill vi gumman <3 Hör av dig imorgon.. Längtar efter er med! Pussilipuss

2010-04-09 @ 20:27:03
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback