Onsdag ! The voice

Gud vad sent jag vaknade i dag,Vaknade kvart i elva och flög upp ur sängen nnär jag kolla på klockan.
Men har sovit jätte dåligt i natt så det var säkert därför.
Få se hur det går att somna i kväll då.
Har städat idag lite här hemma och lyssnat på min älsklings kanal the voice hela dagen. Och missade tyvärr vakna med the voice bara för jag sov så länge.
Jag älskar värkligen den kanalen,alltid bra musik och med bra musik så blir man så glad ju =)

Idag blir det inte nå mycket för min del,har väldigt ont i ryggen,vet inte varför,fick det igår kväll när jag satt vid datan. Därför jag sov dåligt.
Så jag har tyvärr inte så mycket att skriva mer.
ska ta och plugga lite nu..
Har massa att göra som ska mejlas till skolan..

Men skriver nog mer sen.. Puss puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback