New love in town

Idag har jag faktis inte gjort nå nytta alls.
Har legat i soffan och kollat på film nästan hela dagen.
Har sån otroligt mensvärk så jag blir galen..
är tillomed jobbigt att sitta här att skriva men kan ju inte ligga hela tiden i soffan.
Så ringde jag matte och sa att han får köpa tanponger,han ba fy fan va skämgt.
Men vadå varför är det skämigt ? det fattar inte jag. Men som tur skulle han göra det ändå =)

Ringde nyss på dörren så stog det en kille kanske i 25 års åldern eller mer,helt på tänd och frågade hur mycket klockan var.
Jag: klockan är tre.
Han: Okej tack men du,jag måste till stockholm fram och tillbaka men har tappat min plånbok skulle jag kunna få låna 100 kr av dig så får du tillbaka pengar när jag kommer tillbaka..
Jag: Haha,nej du,skulle jag ge dig pengar så skulle jag aldrig få se dom nå mer.HEJDÅ !

Så hörde jag att han ringde på grannen och sa precis samma sak.
Så jag gick ut på balkongen och kolla om han var med nån men så åkte han iväg på en moppe som var stulen,såg det för täningslåset var uppbrytet.. Vilken idiot!

Nu slänger jag upp en låt jag ahr lyssnat på hela dagen.. Älskar den.
Men lägger upp en där dom vissar bara bilder på Europe för jag tål inte dom när man ser att han sjunger för då blir låten dålig haha...
Sen så ska jag öägga mig på soffan igen.. Pussar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback