Guld feber !

AIK tröjan är på nån gång varje dag nu.
Är grymt nervös inför matchen på söndag så jag snart kommer gå i terapi haha..
Jag vill verkligen till Göteborg på söndag. Det verkar tyvärr som det inte blir nått och det är redan torsdag och ingen vill följa med. Skit samma om man har biljett eller inte.Det är ju själv stämningen och allt som man är ute efter.
Och tydligen kommer det vara över 10 000 gnagare som inte har biljetter som ska dit ändå. Grymt ju.
Vi hoppas på guld alla och alla vill vara med och delta. KOM IGEN GNAGET. SM-Guld 2009

idag så har jag pluggat hela dagen nästan. Fick ont i huvudet ett tag så då la jag mig på soffan och kolla på film.
Har nyss gjort i ordning mig.
Ikväll ska vi byta vinterdäck på bilen och annas bil.
Så det är skönt att få de gjort.
Men hoppas bara man hinner hem till 21,00..

Matte kommer hem snart så jag ska börja med maten. Idag blir det bara spagetti och köttfärssås.För det var länge sen =)

Puss O Kram



Kommentarer
Postat av: Elin

Ska vi dra ner på Lördag då??

2009-10-29 @ 15:35:24
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Linda

hejja göteborg :P

2009-10-31 @ 21:08:21
URL: http://whiiper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback