Armband

I flera månader har jag varit suget på ett sånt armband(som på bilden) men jag har inte köpt det än.
Har velat fram och tillbaka och det är värt pengarna. Men nu har jag bestämt mig. Jag ska köpa det =)
Testade typ ett sånt armband för ett tag sen och fasnade för det men nu hitta jag det här som är mycket snyggare,så nu ska det beställas =)

Har nyss vräkt i mig mat och gud vad mätt jag är nu.

Och fan vilket underbart humör jag är på idag, Så härligt..

Sitter även och funderar på den 1 november då det är AIK sista match och vi kanske tar SM-Guld :D

Och jag hoppas över allt annat att Elin o Robin vill och kan följa med till gbg den helgen,skulle vara super roligt.

Vi får se hur det blir med allt då.

Nu ska jag göra klart dom sista uppgifterna.. Massa pussar till er !

 




Kommentarer
Postat av: Elin

Jag hoppas verkligen vi kan och har pengar! Skulle va så kul... Vilket snyggt armband, vart har du hittat de?

Skit snyggt!



Pusspådig

2009-10-11 @ 11:48:36
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback