Onsdag ?

Detta är inte min dag..
Vaknade och klev upp ur sängen och det första jag gjorde var att slå i tån i sängkanten och det gör ju så jävla ont..
Sen var det lugnt ett tag. Så skulle jag gå ut från vardagsrummet och höll på att kliva på katten så jag hoppade över henne och tappade balasen och ramla rakt in i skohyllan och slog i huvudet och så är den sönder nu också.
Och vi som kanske ska till stockholm med anna idag,jag vågar fan inte det,kör väl av vägen eller nå bara för jag har sån otur idag. Hoppas oturen har gått för idag. Nu behöver jag turen på min sida.

Ser även att det snöar ute men det är sån dör tråkig snö bara några som kommer ner.
Och skulle även beställa min vinterjacka idag och den var slut så det var ju också otur. Jag ville ha en svart jacka men fick nu beställa en röd. för dom skulle inte ta in nå mer :(
Men hoppas jag passar i röd bara..
Nu ska jag ta och göra i ordning mig i fall vi åker till  stockholm. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback