Oj då !

Det var visst ett bra tag sen jag skrev nu.Förlåt kära vänner ;)
Idag var jag uppe innan tuppen,vakande 05,00 av en mardröm :(
Vågade inte ens gå på toa. Låg i sängen tills mattes klocka ringde.
Så berätta jag vad jag drömde så han låg och höll om mig ett tag,kände mig som ett litet barn.
Så ville jag inte sova mer så jag gick upp och la mig i soffan och kollade på the vocie och sen satt igång en maskin med massa stumpor och underkläder. Fy fan va mycket det var. allt fick inte plats på ställningen så jag fick hänga resten i badrummet.
Funderar om man kanske ska ta och åka hem till mamma idag. Annars kommer dagen gå extremt sakta.

Helgen ahr varit lugn.
i fredags var jag med mamma och tess en stund sen kom matte och hämta mig.
Kvällen spendera vi i soffan med idol och filmer <3

I lördags så tog vi tag och städa lite tillsammans och på kvällen åkte vi och umgicks med robin och sen strax efter 21 så kom elin hem också ;)
Vi kollade på film och sen satt vi och leta massa orber i deras lägenhet eftersom det ofta finns på korten man tar hemma hos dom,spännande ;)

Så helgen har varit cool lugn.
Och nu funderar vi på om man ska åka på Rumble of The Kings 2009 på fredag :)
Det är K1 och MMA. Skulle vara roligt.
Vi får se om det blir de men skulle som sakt vara roligt.

Sitter nu och lyssnar på daniels låtar alltså en kompis kompis hehe.
helt okej faktis. Vissa låtar har en bra text.

Lägger upp nån låt.
puss och Kram hoppas ni får en bra dag i mörkret !

Danish - Min tur nu

Danish - Tillbaka till livet



Så jävla skönt. Daniel och Kenny håller på och jävlas bara,det är inget seriöst alls. haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback