Födelsedag m.m.

Igår firade vi mig här hemma.
släkten kom hit och även mattes familj och hans moster och kusin :)
Mycket trevligt. Fick mycket fina presenter, fick vinglas,massa trisslotter,blommor,Mixer,viner,ljussaker,pengar,present kort på Harmoniq,HM,gina tricot m.m.
Tack alla för en underbar dag.
På kvällen kom även Elin o Robin hit =) Av dom fick jag vin och rödvinsglas :) Tack mina älsklingar <3
Vi tog det lugnt på kvällen och kollade på zombiland m.m.

Och så tog även AIK bubbeln igår :D helt underbart. Är grymt stolt över er killar <3

Idag skjusade vi anna,mange och oliwer till ett barnkalas sen åkte vi hem till pappa och fira han på farsdag.
Ska till mattes pappa i morgon :)
Mycket trevlig helg har det varit :)

Är fortfarande på jakt efter Johan som jag skrev förut om.
Alltså min pappas förra tjejs son.
han var ju lixom som en bror för mig och betydde mycket för mig och jag vill ha kontakt med han igen.
Eftersom jag drömmer om han så mycket så kanske det är meningen att vi ska ta upp kontakten.
Men det är verkligen inte nån lätt person att få tag på.
Men har skrivit till hans bror nu på nätet men såg att han senast var in på sin sida i september vilket inte var bra..
fast jag ska lyckas och få kontakt med johan igen. Jag måste.

Nu ska jag cykla till affären sen kolla på ensam mamma söker.



Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för i lördags, Är så kul att träffa er jämt. Trivs så bra i ert sällskap :) Vi 4 är oslagbara. Så skönt i bland att bara slappa och kolla på någon film med er.. Älskar dig min bästa vän <3

2009-11-09 @ 10:57:00
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback