Soool

Igår så kom Putte och Freddan hit vid 16 tiden,vi alla 4 började dricka då,vid sex drog vi till bjurhovda till lokalen där för micke fyllde 40 och skulle ha fest.
Vi käkade en väldig god bufé,sen var det väldigt vin för mig :)  drack 2 cider,1 öl och 7 glas vin och det kändes som fan i mitt huvud sen,fy fan,har aldrig varit med om sån skallebank som då. iaf vi drog hem sen och då tog freddan taxi hem och anna kom och hämtade oss för vi var hungriga,så hon skjusade oss till donken.
Sen földe hon med oss hem för att käka hon med.men jag fick lov att gå och lägga mig i sängen direkt efter jag ahde ätit för jag hade så ont i huvdet =/
Men det var endå en rätt rolig kväll.och roligt att sitta och höra killsnack hela kvällen men det gick bra,jag flöt in i samtalen jag med haha..

Nu har mattes nyss åkt till hans kusiner för dom fyller år,jag pallade inte följa med eftersom jag fortfarande har ont i huvudet.
satt på ballen och solade i en timme och fick massa färg på en timme :D

Nu ska jag ta och spela bingo lite sen lägga mig i soffan och glo på nånting hehe..

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback