Inge sömn

Helvete vad trött jag är.Har knappt sovit nått i natt max 3 timmar.har slumrat till fram och tillbaka man aldrig somnat för än matte gick upp till jobbet kl 5 så la jag mig på hans sida och tillslut somna jag sen vaknade jag 08,00 av att klockan ringde så det avr bara att palla sig upp för att åka till skolan.Nu e jag hemma igen.
Tror jag måste gå och köpa redbull för de blir jag pigg av..Fattar inte varför jag inte kunde sova,har vridit och vänt mig hela natten.Och en stnd på natten började jag känna mig sjuk,hade ont i halsen och hostade,sen försvann det.konstigt.

Ska ta och fixa lite saker här hemma nu sen ringa upp mamma.hon hade ringt mig..
Pusss



Kommentarer
Postat av: Elin

Jah har också vart så där i två nätter. Men i natt var de första natten jag kunde sova-Skönt. Har också bara sovit typ 3 timmar. vet feler som har haft så denna vecka.. Sjukt hehe.. Allt rba annars? Ska vi ses i helgen? Puss miss you

2009-05-06 @ 12:39:43
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja hoppas verkligen att du kan sova.. vet precis hur de är! Men du kanske får passa dig för en vaken natt till pga all redbull hehe ;) Med mig är det bara bra. Ska vi träffas på lördag? Skulle vara mycket kul :D hihi Pussen

2009-05-06 @ 19:31:20
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback