Fredag

idag känner jag mig bättre.Skönt..
Har varit med mamma idag,vi var och bytte däck på hennes bil och sen tvättade vi den och åkte hem till henne och
satt oss på balkongen i solen.
Nu sitter jag och väntar på att matte ska komma hem,vi måste iväg till bolaget och handla lite för ikväll ska våra kära vänner Robin och Elin bjuda oss på mat sen blir det alkohol intag =)

Skulle till farmor i morgon egentligen men det blir inget så vi åker nog dit nästa vecka i stället.
Och nästa vecka ska micke ha 40 års fest också så det ska bli kul och så jobbar matte bara 3 dagar =) Kanon.
Och då får jag träffa Puttes tjej också för hon skulle också med på festen.
Kommer typ inte känna så många som kommer så det blir väl att hänga med matte,putte,freddan och carro på festen =)

och så åker robin och elin till thailand nästa söndag =( Hur ska jag klara mig på helgerna utan dom ? =(
hoppas det går super fort,Hehe..

Pöss på er och hoppas ni får en bra kväll..





Kommentarer
Postat av: Elin

Hur ska jag klara mig utan er :( Fattar inte... Kul att ni kom igår :) Jag hade jätte roligt.. Pusspådig <3

2009-05-16 @ 13:33:45
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback