uppe med tuppen !

vaknade för ett tag sen.är skit trött :(
Men vi har fått hem papper om att nån ska komma hit och besikta badrummet och nått mer och då vill jag inte lika o
sova när dom kommer.
Men ska göra i ordning mig snart och ta och gå över till mormors gamla lägenhet igen och städa det sista,det är bara golven kvar nu så det går fort..

Fan va jobbigt det var igår,slet som fan sen kom mamma och micke med mat till mig vid 12 taget.
Så körde vi massa saker till återbruket och sånt så jag var helt slut på kvällen..va en stund med S på kvällen oxå =)
men mår bra idag iaf :P  idag ska vi nog träffa R & E =)
orkar inte skriva hela namn :P men ni fattar

Nej nu ska jag käka frulle,magen bara skriker efter mat :P

Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback