Tisdaaaaag....

Vaknade för en stund sen och vart besviken när jag kollade ut,det snöar för fullt. Blir galen vill ha vår nu men vet att det är för tidigt =( Men nästa månad hoppas man på våren..

Jaha vad händer idag då ?
Ska iaf ner och boka bastu tills lördag och sen diska och så blir det väl bara plugga resten av dagen,jag måste
plugga massa nu.. för denna vecka ska jag göra teoriprov igen..
Och blir så arg på min skola.Dom svarar ju inte när man skriver mejl till dom och man har inte fått nått nr för man får bara skicka mejl.jävla cp..
Ska bli skönt att börja på den vanliga skolan i april. Det verkar som man går 2 dagar i skolan och resten av dagarna pluggar man hemma så det är ju rätt skönt..att endå få gå i skolan nån dag i veckan iaf..Så man får träffa folk.Ja träffar ju fan bara samma folk hela tiden nu för tiden..

Nej nu måste jag kolla på reprisen av familjen anorlunda..

Puss&kram



Kommentarer
Postat av: Elin

Vad roligt att du kom in på utbildningen gumman :) verkligen jätte roligt. Du är så duktig. Håller den på över sommaren också eller? Puss

2009-03-10 @ 14:54:38
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: jeanette

Okej trodde du fått papper.

Ja jagb hoppas fan jag kommer in! Så jag slipper JObbcentrum.

2009-03-11 @ 15:39:29
URL: http://jeanettel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback