tatuera !

Igår så hade johan och matte fått sina tatuerings saker så dom tjatade om att dom ville göra en tatuering på nån så
till slut ställde jag upp för jag ville veta hur det kändes för jag ska ju tatuera mig idag.haha.
Johan tatuera mig,skrev AIK på vristen haha.Vart bra för att vara första gången..och så tatuera matte MD på insidan av vristen.
Men fy fan i helvete vad ont det gjorde när han gjorde linjerna men sen när han fyllde i kändes det knappt nått.
hoppas inte det gör lika ont idag när jag ska göra hos blue bird..
Sofie ska följa med mig.Ska vara där elva så vi ska åka snart..
Börjar bli nevös som fan..hahaha..

nej nu måste jag göra klar mig..

Pusss



Kommentarer
Postat av: Elin

Fy fan vad modig du är :P hade aldrig vågat göra de hemma. Ska bli kul att se sen hur det blev :) Ring mig när du kommer hem gumman. Puss

2009-03-24 @ 11:24:03
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback