Samma sak varje dag typ !

Har nyss städat lite som jag gör typ varje dag..Fattar inte,det finns alltid disk och blir alltid massa skit överallt.
Nu är det snyggt och fint,se i morgon när jag vaknar så kommer det se förjävligt ut och då är det bara att börja städa igen..
Och min älskade kille är dålig på att plocka bort efter sig och det blir jag galen på..Men blir så att jag är där endå och plockar bort efter han fast jag tänker att det får stå kvar där tills han tar bort den men icke icke jag kan inte hålla mina fingrar i styr..
Hahaha,

igår var vi ut och stor handla =) så¨nu är det mkt i kyl och frys och det känns skönt.
Glömde bara att köpa kattmat men det får vi göra idag i stället..

nehe jag har inte så mkt att skriva om idag faktis..
Hoppas man får träffa elin nu i  veckan oxå,skulle vara kul =) Saknar henne..

Nej nu ska jag hänga upp tvätt sen fortsätta att plugga..

Puss//



Kommentarer
Postat av: Elin

Saknar dig med pullan ;) Du jag är ledig på Torsdag och Fredag. Ska vi träffas något då? Kanske kan träffas på torsdag? Ska ni göra något i helgen? Tänkte om ni ville ses på fredagkväll ockås ;) Du är bäst.. Pusspådigminunderbaravän

2009-03-03 @ 15:58:27
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback