Nu börjas det *igen*

har sakt det många gånger men nu ska jag faktis gå ner i vikt..
jag måste kuna gå i bikini i sommar utan att skämas hehe.
Men jag har haft så stora krav på mig själv,och tagit en stor siffra inom kort jag ska gå ner men nu blir det lägre siffra
att gå ner..Så hoppas nu att det funkar..
Fast mitt mål är att ha en snygg kropp som jag kan vara stolt över och trivas i.
för va fan sommaren närma sig nu ju..
kan ju inte se ut så här då haha.

sitter ju och väntar på att matte ska komma hem snart.Han verkar jobba över,för han har redan slutat för 40 min sen.
Få se vad vi ska göra idag,tror johan skulle komma hit idag oxå.
han var med oss igår oxå,vi åkte ut och storhandla och så var vi här hemma sen.

Nej nu ska jag lyssna på mer musik tills älsk kommer hem..

Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback