Nu är det fredag igen !

Håller ni inte med hur fort veckorna går ??
Man hinner knappt tänka innan det är helg haha..

Iaf så igår kom Elin hem till mig =) Mkt trevligt.Vi satt och pratade och hade trevligt bara..
Sen åkte hon och jag gick till mamma efter en stund..Trevligt där med.
Sen kom matte och hämta mig efter jobbet kl 19.
Då drog vi och hämta mat från grekiska mums ;)
Vi kollade på tv och hade en trevlig kväll men båda avr skit trötta så vi gick och la oss tidigare..

Jag vaknade för 2 timmar sen..Ikväll ska vi hem till robin och elin iaf =)
Ska ta och äta frukost,har inte gjort det ännu.
Sen vette fan vad jag ska göra. det återstår och se..

Vill att det ska bli mitten av nästa vecka nu för då kommer pappa hem från thailand och jag får då tillbaka min data
pallar inte att sitta vid matte hehe :P

Nej nu måste jag äta frulle.
Puss & Kram



Kommentarer
Postat av: jeanette

Hej.

Ja jag har sökt. men tror min ansökan kom in typ 1 v efter dej. Jag har inte hört nått än.Men hoppas iallafall. Kram

2009-03-09 @ 15:34:41
URL: http://jeanettel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback