måste måste !

Är sjuk eller ja jag hostar väldigt mycket så snart kommer väl lungorna upp oxå =(
känner mig piggare och bättre mot igår,då låg jag i sängen typ hela dagen och kolla på massa filmer.
Fick palla mig ut mot kvällen för att hämta ut min hostmedecin,fick lepheton av min läkare,jag tog mindre dos på kvällen men endå så kände jag hur min puls ökade och jag vart helt konstig,var livrädd men sen försvann det när jag skulle sova.

idag iaf så följde jag med mamma hem till moster i sura och hämtade ett rumsbord som mamma skulle få.
sen åkte vi hem med det hem till mamma sen skjusade hon hem mig,så jag har tvättat och diskat sen satt jag mig ner och kollade på film igen hehe..
måste bli mycket piggare tills i morgon,för då ska jag hem till morsan och dricka lite med henne,tess och tess bror.och kanske några mer.vi får se vad för folk som dyker upp..Matte ska festa med sina killkompisar. =)
Så hoppas jag är mkt piggare i morgon..

Nu sitter jag här och är jätte hungrig.hoppas att vi ska åka och äta snart.
johan är här oxå,han lånar våran tvättmaskin,så jag ska försöka dra med min dessa 2 killar och äta innan jag kommer dö :P

just ja har inte skrivit nått hur det gick i tisdags..
Jo jag och sofie drog ner på stan,och dom på blue bird var försenade så vi fick stå ute i stormen.men en kille som hade sterioaffären brevid lät oss gå in och värma oss där.men iaf så kom vi in till slut och han brjade rita upp på min rygg,en skit trevlig kille eller ja man kan avr 32 :P och det kändes ingenting typ när han tatuera mig.han och sofie frågade hela tiden om jag levde haha..
tatueringen vart bra.vart helt konstig efter så vi drog och käkade och sen kom johan och hämtade sofie och jag gick till mamma och tess som oxå var nere vid stan..kan slänga in en bild hur tatueringen blev.
men den ser bättre ut nu mot bilden,för jag är röd och färgen har inte satt sig bra än på bilden.

nej nu ska jag gå och tjata på dom..

Pösss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback