Lite av varje !

I frdags så åkte vi hem till Elin & Robin.
Vi satt och snackade massa och elin bjöd mig på lite vin så det vart dricka vin och snacka skit =)
Trevlig kväll.
Somna runt 03 tiden sen upp 09,00 för att hjälpa mormor & morfar att flytta,vi var klara vid tolv så då bjöd mormor oss alla på pizza..Sen vart det en rätt lugn kväll.Vi var hemma och kolla på tv/film och sånt.

På söndagen så gick vi upp,drog i väg och sålde en roddmaskin åt mormor men vi fick pengarna =)
Sen så åkte vi hem till anna o/c för att fira henna.Men hon fyller år idag så massa grattis till henne =)
Käka tårta och fikade m.m. Direklt efter det så drog vi ut och stora handlade lite,så nu behöver man inte handla mat på
längre iaf.Det e skönt..

Idag har jag mest bara pluggat teori och så har jag kommit in på utbildningen som börjar den 6 april =)
Mycket trevligt..

Nej nu ska jag glo på tv en stund till sen lägga sig,ny dag och nya tag i morgon..


God natt då
Puss&Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback