host host !

Är fortfarande sjuk =(
men lite bättre e jag iaf,hoppas man känner sig mycket bättre i morgon.
Men fast jag inte kände mig 100% bra igår så ville jag festa endå.
gick hem till mamma och efetr nån timme så kom tess och matte(Tess bror) första gången vi träffade hennes bror men det var jätte kul att träffa han,en väldigt pratglad och social kille..Vi satt hemma hos mamma och drack och senare gick vi till din krog =) men jag var inte där så länge,skulle ner på stan men det vart inte så,jag drog hem då efter många om och men.
mådde inte så bra,kände mig skit konstig så jag skulle nog inte ha druckit när jag var sjuk.men lite värt det var de endå =)

Idag har vi iaf inte gjort så mycket.har kollat på film och så kom putte över en snabbis och hämtade sina grejer från igår när han bastade med matte m.m.
Vi ska snart iväg och handla lite för vi ska göra varma mackor.vart så sugen på de =)
i morgon ska jag och mamma till björnön och hämta alla saker från stugan,hon ska bara ha husvagnen nu =)

Nej nu ska vi åka..

Ha en trevlig kväll

bjuder på lite bilder från igår..KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT FÅ DOM STÖRRE !

matte och mamma
Tess och matte
Jag och tess






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback