helgen och VSK

I fredags
på kvällen åkte jag och matte hem till elin och robin,vi satt och kollade på tv,snackade och
jag & elin var helt rastlösa,vi fick aldrig matte och robin att åka nånstans med oss så vi stannade där hemma.
Hade annars en trevlig kväll..
Åkte hem vid ett och kolla på tv en snabbis sen la vi oss..

Lördags

vi åkte ut och handlade sen kom lena(min svärmor) hit och fikade,det var kul..
hon var här i nån timme.Sen när hon åkte började vi med maten och så vart det hem till elin och robin igen =)
hann vara där i en kvart så drog vi ner på stan för att hämta ut biljetterna för vi gick på bio på Män som hatar kvinnor.
Den var jätte bra =)
efter bion var jag och elin rastlösa igen och vi ville åka runt lite men killarna tröttnade fort och tjatade om att dom ville hem så efter ett nånting så åkte vi hem..
ja mycket mer än så har det inte hänt i helgen men den har varit mkt mkt trevlig endå..

säger även grattis till VSK som tog SM-GULD igår =) Så lite stolt kan man vara över västerås då :P


Män som hatar kvinnor




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback