Fan va underbart !!!

Humöret har typ varit på topp idag,man blir helt gald och får mkt energi i sig =)
har varit hos mamma idag,vi städade henne balkong och sen satt vi oss där i solen och njöt av solen,
Sen fick jag äntligen mamma med mig att följa med ut,vi åkte och köpte galss sen till anushög och släppte diesel.
Sen hem till mamma igen även tess kom förbi en snabbis..

När matte slutade åkte vi till erikslund och tvättade bilen,det kändes som sommar,solen bara lyste massa och asfalten var torr och så kom det massa ungdomar till biltvätten med högmusik och rutorna var nere då tänkte jag direkt att nu är det sommar men det är ju bara början till vår...INGEN SNÖ FÅR KOMMA NU!! bara massa sooool...
Hämtade sen ut kattens p-piller för hon löper och det är skit drygt..Så nu ska jag avbryta hennes löpning.

Nej nu ska jag diska,få se om vi åker till annas jobb sen och hälsar på henne en stund..

Puss&Kram bella


Kläder jag ska beställa... (KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT GÖRA DOM STÖRRE)



Bikini

En till bikini som täcker magen




Kommentarer
Postat av: Elin

Vilka fina kläder och bikinis. Vart ska du beställa ifrån. Vill också ha en sån som går över magen. :P

2009-03-18 @ 21:03:40
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback